ΣΔΕ ΒΟΛΟΥ


Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:


2014-15

Δραστηριότητες > Σχέδια Δράσης


"Φαρμακευτικά φυτά & βότανα της πατρίδας μας"
Συντονιστές: Χρυσάφη Β., Σκίτσος Γ.

Γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή για τη χρήση φαρμακευτικών φυτών στην αρχαία Ελλάδα. Οι εκπαιδευόμενοι χωρίζονται σε ομάδες και συγκεντρώνουν πληροφορίες από διάφορες πηγές (Διαδίκτυο, εφημερίδες, περιοδικά, μαρτυρίες ηλικιωμένων, επιστημονικά συγγράμματα σχετικά με το θέμα, υλικό σεμιναρίων). Τα αποτελέσματα της έρευνας ανακοινώνονται στην ολομέλεια, συζητιούνται και αντιπαραβάλλονται.
Επισκεπτόμαστε το ΚΠΕ Μακρυνίτσας και συγκεντρώνουμε πληροφορίες σχετικά με τα βότανα της Μαγνησίας αλλά και την επίδραση του κλίματος και τη δυνατότητα καλλιέργειάς τους. Με βάση τις πληροφορίες μας επιχειρείται να καλλιεργηθούν σε γλαστράκια ορισμένα βότανα. Με βάση συνταγολόγια από συγγράμματα κοσμητολογίας παρασκευάζουμε κάποια εκχυλίσματα βοτάνων.


"Μια ζωή ποδήλατο"
Συντονιστές: Ζήκος Γ., Χριστογιάννη Π.

  • Οφέλη της χρήσης του ποδηλάτου (περιβαλλοντικά, για την υγεία - ευεξία, οικονομικά, κοινωνικά).
  • Ιστορία του ποδηλάτου.
  • Θέματα ασφάλειας και σωστής οδηγικής συμπεριφοράς.
  • Τεχνικά ζητήματα (λεξιλόγιο, χαρακτηριστικά των ποδηλάτων, προδιαγραφές).
  • "Το ποδήλατο στο Βόλο"

Πληροφορίες από το παρελθόν.
Η παρουσία του ποδηλάτου σήμερα στο Βόλο.
Σύγκριση με άλλες πόλεις (ελληνικές και του εξωτερικού).
Ποδηλατοβόλτα.


"Μουσικά δρώμενα"
Συντονιστές: Λαρυγγάκης Γ., Καλαντζής Χ.

  • Μουσική επένδυση του ντοκιμαντέρ που προτάθηκε σχετικά με το κτιριακό συγκρότημα.
  • Σύνθεση τραγουδιού (στίχους και μουσική) με θέμα το ευρύτερο σχολικό περιβάλλον.
  • Διαθεματικότητα και Μουσική. Διαφορετικοί τρόποι προσέγγισης της γνώσης δια μέσω της Αισθητικής Αγωγής.
  • Χορωδία και μουσικό σύνολο κρουστών.
  • Η παρουσίαση του project


"Σταγόνα στον ωκεανό"
Συντονιστές: Παπαναστασίου Δ., Μπόζας Θ.
Ηλιακό σύστημα, αστερισμοί, αστρολογία, εξέλιξη σύμπαντος, εξωγήινη ζωή.


"Επικοινωνώ με όλους, καταπώς ορίζει ο νους & η καρδιά"
Συντονίστρια: Γώγου Α.

Η βελτίωση και αποτελεσματική αξιοποίηση της επικοινωνίας (προφορική, γραπτή, μη λεκτική κ.λπ.) με την υποστηριζόμενη αυτοδιαχείριση και αυτενέργεια των εκπαιδευομένων («μαθαίνω πώς να μαθαίνω»), για την προσωπική μαθησιακή ενσωμάτωση και εξέλιξή τους και την καλλιέργεια θετικού και αρμονικού σχολικού κλίματος.


"Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο"
Συντονιστής: Βίγκλας Λ.

Η όλη ιδέα στηρίζεται στο πρόγραμμα ΑΕΙΦΟΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Όλοι νοιαζόμαστε, όλοι συμμετέχουμε, http://www.aeiforosxoleio.gr/ και το σχέδιο δράσης θα στηριχτεί στους οκτώ πυλώνες της αειφορίας στο σχολείο που προτείνονται στα πλαίσια αυτού του προγράμματος. Θα βασιστούμε στις αρχές που υιοθετεί η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και είναι η διαθεματική προσέγγιση, η μαθητοκεντρική στόχευση, οι καινοτόμες διαδικασίες μάθησης και διδασκαλίας (ομαδοσυνεργατική μέθοδο κλπ), η ολόπλευρη ανάπτυξη των εκπαιδευομένων και η ιδέα του σχολείου ως οργανισμού μάθησης. Οι παρεμβάσεις μας αρχικά θα είναι εστιασμένες στους πυλώνες που σχετίζονται περισσότερο με το δικό μας εκπαιδευτικό πλαίσιο, στην παρούσα φάση και θα είναι
4ος Πυλώνας της Αειφορίας στο Σχολείο: Το αειφόρο κτίριο και ο σχολικός κήπος στο σχολείο. α) Φυτοφράκτες β) Μεσογειακα φυτά
6ος Πυλώνας της Αειφορίας στο Σχολείο: Η ορθολογική διαχείριση του νερού, των υλικών και των απορριμμάτων. α) Προτάσεις για να μειώσετε τα απορρίμματα στο σχολείο σας
7ος Πυλώνας της Αειφορίας στο Σχολείο: Η προαγωγή της υγείας στο σχολείο


Στιγμές από τα Projects

ΠίσωPlayΕμπρός

Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού