Κύριο Μενού:
Δραστηριότητες > Εργαστήρια
"Εργαστήρι Ιστορίας και Πληροφορικής"
Συντονιστές: ΜΑΤΕΚΑΣ Α./ ΜΑΓΓΑΦΑ Β./ ΣΚΟΥΡΑ Μ./ ΚΤΕΝΑΣ Π.
Αναζήτηση της ιστορικής πληροφορίας μέσω του Διαδικτύου. Μία διαθεματική προσέγγιση της ιστορίας με τη χρήση υπολογιστή. Οι
στόχοι είναι:
1.Να εκπαιδευτούν οι μαθητές στη χρήση του Internet (μηχανές αναζήτησης και e-mail).
2.Αναζήτηση της πληροφορίας σε ιστοσελίδες (περιήγηση), που αναφέρονται σε βασικά κεφάλαια της ελληνικής ιστορίας.
3.Να αντιληφθούν τις έννοιες αίτιο – αποτέλεσμα στην ανάλυση των ιστορικών γεγονότων.
4.Να εργαστούν στη γραμμή του χρόνου ώστε να αντιληφθούν την έννοια της ιστορικής συνέχειας.
Στο τέλος θα γίνει μια χειροτεχνία – κατασκευή της γραμμής του χρόνου με ένταξη των ιστορικών γεγονότων που μελετήθηκαν.
"Προετοιμασία για το Λύκειο στην Ελληνική γλώσσα"
Συντονίστρια: ΓΩΓΟΥ Η.
Η συγκεκριμένη εκπαιδευτική/μαθησιακή απόπειρα φιλοδοξεί να ενισχύσει εξατομικευμένα τους/τις συμμετέχοντες/ουσες, ώστε να διευρύνουν γενικότερα τις γνώσεις τους κριτικά και αναστοχαστικά ως προς την ελληνική γλώσσα – στη δομολειτουργική, αναφορική και επικοινωνιακή διάστασή της ειδικότερα δε, όσοι σκοπεύουν να συνεχίσουν μετά το Σ.Δ.Ε. τη φοίτησή τους στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα να καλύψουν επιτυχώς την «απόσταση» μεταξύ της μη-τυπικής εκπαίδευσης του Σ.Δ.Ε. και του Γλωσσικού Γραμματισμού, από τη μια, και της τυπικής εκπαίδευσης του ΕΠΑ.Λ. ή Νυχτερινού Λυκείου και των γλωσσικών μαθημάτων, από την άλλη
"Περισσότερα Μαθηματικά"
Συντονιστές: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Β./ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Α.
"Χορωδία"
Συντονιστής: ΠΛΑΚΙΑΣ Α.
"Θέματα Διατροφής"
Συντονιστές: ΚΟΡΩΝΑΣ Ε./ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Δ.
Οι μαθητές θα ασχοληθούν με θέματα όπως: με ποιο τρόπο ο ανθρώπινος οργανισμός χρησιμοποιεί την τροφή, τι είναι η ενεργειακή ισορροπία, ποιες είναι οι ενεργειακές απαιτήσεις από τον ανθρώπινο οργανισμό, τι είναι το ανθρώπινο βιολογικό ρολόι, πυραμίδες διατροφής και μεσογειακή διατροφή, μεταλλαγμένα και τροποποιημένα τρόφιμα, τα «Ε» των τροφίμων, τα βιολογικά προϊόντα, ο σύγχρονος τρόπος ζωής και επιπτώσεις στην διατροφή, περιβαλλοντικά προβλήματα και οι επιπτώσεις στην ασφάλεια των τροφίμων.
Οι μαθητές θα ενημερωθούν για τα παραπάνω θέματα και θα καταγράψουν τις διατροφικές τους συνήθειες, ώστε να εντοπίσουν καλές και κακές συνήθειες που ακολουθούν. Θα συλλέξουν συσκευασίες τροφίμων ώστε να αποκρυπτογραφήσουν τα συστατικά που περιέχονται σε αυτά. Θα υπολογίσουν τις ενεργειακές καθημερινές τους ανάγκες και θα καταγράψουν με βάση τη διατροφή τους το ισοζύγιο ενέργειας και τα προβλήματα που προκύπτουν. Θα ενημερωθούν και θα ευαισθητοποιηθούν σε προβλήματα ασφάλειας τροφίμων.
"Μετάφραση της ιστοσελίδας και δημιουργία φυλλαδίου στα Αγγλικά"
Συντονιστές: ΒΙΓΚΛΑΣ Λ./ ΛΕΜΟΝΗ Γ.